Josefine og Absolutely Alice

HEY!

Jeg håber I har haft en dejlig weekend. Det har jeg i hvert fald.
I går havde jeg besøg af en af mine veninder, Josefine, og det var bare smadder hyggeligt. Jeg fik endda lavet en manicure på hende, og det blev virkelig fint, så det skal lige vises på bloggen😀

Først har jeg lagt et lag OPI Ogre the top blue på, derefter to lag Absolutely Alice, + 1 lag seche vite. Desuden er der også en rhinsten på hver pegefingernegl😀. Så fint!

Jeg synes, at det er rigtig sjovt, at lægge neglelak på andre. Well, nu har jeg ikke prøvet det så mange gange, men jeg synes det er sjovt😀. Jeg blev bare lidt perfektionistisk med at fjerne det glitter dér. Jeg hader at fjerne glitter som sætter sig steder det ikke skal!

Jeg får selv helt lyst til at tage AA på. Den er jo så smuk!

4 Comments on “Josefine og Absolutely Alice

  1. Kunne ikke være mere enig, det er SÅ hyggeligt at lægge neglelak på sine veninder!😀 glæder mig til din giveaway, bliver spændende🙂

  2. iih ja det var så hyggeligt eva basse❤ og sooo pretty de negle blev!😀
    Glæder mig til du skal lave noget nyt på dem!😉

  3. årh hvor er du heeldig! jeg har ledt efter absolutley alice over alt, synes jeg. men jeg har ikke kunnet finde den😦 har du nogle steder de sælger den, eller evt en lak der ligner meget?

    forresten jeg synes du laver nogle mega fede indlæg som jeg nyder meget at læse🙂

    • Jeg købte min på Nailetc.com, og de har stadig😀. Ellers er der amazon, eller ebay, hvis du har mod på det😀

      Og mange tak. Det er skønt at høre!:D

Skriv et svar

