NOTD – Yellow polka dot bikini

Well, i går var det simpelthen så dejligt vejr og det gav mig lyst til, at tage en vild og lys neglelak. Og derfor har jeg valgt den vildeste neglelak i min kollektion, nemlig China Glaze Yellow polka dot bikini. Neon. Hallo, det er ved at være forår, man må vel godt starte på neonlakkerne, ikke?😀

Som I ved, er neons vildt svære at fotografere. Men jeg synes faktisk,at farven på billederne er ret god.. Bortset fra farven på mine fingre ;/. Og undskyld for de klamme neglebånd. Jeg ved ikke lige, hvad der er sket.
De ser heldigvis ike sådan ud mere efter en god gang håndcreme.

Den her neglelak er craaaazy!  Men jeg kan virkelig godt lide den. Man bliver i godt humør af gul.. og især sådan en gul neglelak.

10 Comments on “NOTD – Yellow polka dot bikini

  1. Den er nemlig bare crazy! Men det er vel også bare det der gør den lidt fed ;D Jeg elsker den i hvert fald🙂

Skriv et svar

