NOTD – Gosh Holographic

Hallu.

Mange elsker denne, og det gør jeg også. Den er ret vild. Jeg elsker til gengæld ikke, at den er så “svær” at påføre. Jeg synes i hvert fald ikke, at det er let.
Jeg ved, at mange har blogget om denne lak, og derfor ved alle hvordan den ser ud. Men jeg vil også lige flashe den på mine negle. Så forhåbentlig kan I holde ud at se den igen, for den er jo en skønhed!

Fun Fact: Det var meningen at jeg ville lave en water marble i dag, og jeg kom også godt igang. Men det gik helt galt, så jeg var nødt til, at fjerne det igen. Det var noget værre svineri. Det var ellers nogle flotte farver jeg havde fundet.

13 Comments on “NOTD – Gosh Holographic

  1. Jeg har også lige købt den her voldsvedige lak, og jeg kæmper lidt med idéer til nailart med den, har du nogen gode idéer? og kunne du måske lufte nogle af dem?
    Tror du at man kan bruge det til water marbleing?

    venlig hilsen Sisse-Sofie

    • Jeg tænker noget konad/stamping, hvor den holografiske er basen. Måske med sort over.
      Måske kan den bruges til water marbeling, jeg har ikke prøvet. Jeg skal se, om jeg kan finde på noget, men det bliver i weekenden😀

  2. Ja den er nu lækker, ville ellers godt ha set en marble, også selvom den gik lidt i stykker😀

    • Uha, jeg tror ikke, at du ville se den marble. Det var kaos. Virkelig. Men farverne var super sammen, så måske prøver jeg igen! Jeg vil lave en sucessfuld marble!😀

  3. Gosh Fix Base Coat!! Undskylder mit udbrud, men den er et MUST til Holographic. Det er en basecoat der hjælper på alle besværlige holografiske lakker. Og den, samt alle andre Gosh er på tilbud i denne uge, til 40% nedsat pris!🙂 Den er alle pengene værd.

    Man bliver forresten aldrig træt af at se flash af den her😉 Rigtig fede billeder!

    • Åh ja, den burde man købe, burde man ikke? Det ville i hvert fald være lækkert, hvis den blev nemmere at pååføre, da jeg var nødt til at lave langefingeren om 3 gange!😀

      Det er godt, at du ikke er træt af den endnu. Det er jeg godt nok heller ikke. (faktisk er jeg vidst nødt til at have nogle flere hololakker, da jeg er så forelsket i denne)

      • Haha, jeg lever i en lille by her i det fjerne vestjylland, så jeg er vant til at når der er make-up på tilbud er det per automatik matas😛 Det husker jeg lige en anden gang!

        Jeg havde ingen problemer med at tage den med Fix Base Coat under, i hvert fald🙂 Jeg ventede også til hver lag var nogenlunde tørt.

        Hololakker får man aldrig for mange af! Glæder mig til at se, hvilke du køber – hvis du altså får dem klemt ind i din 12PP🙂

  4. Så tror jeg, at jeg vil købe mig sådan en fix base. (desuden tæller den ikke i min 12PP, da det ikke som sådan er en lak ;D. Så det ville jo være fint)

    Jeg har kun denne, og det er jo for galt. Jeg er så langt bagud med “trends”. Jeg må virkelig se at få nogle flere hololakker. Man kan jo slet ikke lade være med at kigge på sine negle.
    Kan du anbefale nogen gode/flotte? Måske ryger der en med i mit næste neglelakkøb. Endnu en holo ville ikke være af vejen, og jeg tror vidst lige, at der er plads i planen😉

    • Hihi, sådan skal det lyde!😉

      Hvis du kan lide lineære holos som Gosh Holographic, har China Glaze lavet en serie der hedder OMG – de fleste er til at finde på Ebay. Herfra er jeg helt syg med DV8, en turkis holo, og LOL, en lilla holo. De er mere finkornede end Gosh’s, men rigtig flotte!
      Hvis du er til grove, scattered holos, har China Glaze lavet Kaleidoscope serien – de er meget grovkornede i forhold til OMG og Gosh, men jeg er helt vild med dem alligvel. De skal vist nok have lidt flere lag for at dække end OMG’s holos. Har selv kun købt Let’s Do It In 3-D indtil videre, men det er planen at købe lidt flere engang🙂
      Fra andre mærker er der OPI’s DS serie – Exclusive er en smadderflot mørk pink holo med en vanvittig effekt. Og så er er OPI DS Original, en lys lilla jeg er helt forelsket i, men stadig ikke har investeret i. Disse er også lineære som Gosh og har vildt meget holo effekt i sig🙂
      Nubar har lavet en flot grøn lineær holo, der hedder Reclaim. Det er dem jeg sådan lige kan komme i tanke om, håber det hjalp. Du kan finde swatches as dem på google jeg har ikke haft så meget held med solen de dage jeg har haft dem på😉

Skriv et svar

