NOTD – Prikker og rhinsten

Happy weekend!

Wow, jeg har vidst aldrig lavet sådan en spontan og hurtig mani før. Grunden er, at jeg havde lavet min anden hånd (nail art til Neglenymfernes konkurrence ;D), og da jeg skal til fødselsdag senere, kunne jeg jo ikke rende rundt med én lakeret hånd, og én der ikke var. Så derfor skyndte jeg mig lige at lave dette, og jeg synes det er fint nok. Jeg synes rhinstenene er rigtig flotte til.

Mani’en er lavet med China Glaze Flyin’ High (farven på billedet er helt forkert!), og prikkerne er lavet med China Glaze Something Sweet.  

Jeg undskylder for tørre hænder/neglebånd, og neglelak på tommenfingeren ;/

Spørgsmål!; Laver I nogensinde spontane, hurtige manicurer, uden rigtig at have nogen idéer? Hvis I skal hurtigt ud af døren eller noget i den stil?
Eller er det okay nogen gange at have en hånd lakeret, og en der ikke er.. hvis man nu ikke har tid til at lakere den anden?
Hvad mener I?

Skriv et svar

