NOTD – China Glaze Light as air

HEJ!

So, jeg har prøvet de fleste af mine neglelakker, og de fleste er da også vist her på bloggen. Dette er en af de lakker, jeg har haft på “mange” mange, men jeg har ikke posted billeder af den. Så det synes jeg, at jeg ville gøre idag.

I dag har jeg taget CG Light as air på, som er en af mine yndlings lakker fra Up and Away kollektion. Det er en meget lys pastel lilla, som nærmest ser helt grå ud. Den er bare så flot og jeg synes den ser så godt ud på neglene.

4 Comments on “NOTD – China Glaze Light as air

  1. Det er mig en gåde hvordan man kan lægge så fint (så lige og fint ved neglebåndene) neglelak, som du kan. Vil du ikke forklare hvordan du gør?

    • Det vil jeg da😀
      Jeg sørger for ikke at ramme neglebåndende med børsten når jeg ligger neglelak på. Når lakken er forholdsvis tør, bruger jeg en lille neglebørste med neglelaksfjerner på, og gør det fint rundt i kanten ved neglebåndende🙂. Det tager godt nok noget tid, men resultatet er godt.

  2. En neglelakbørste? Altså en pensel eller hvordan? Vil du ikke flashe den evt? Og du har ret det virker jo virkelig godt. Det ser super godt ud.

Skriv et svar

