NOTD – The beauty of layering + Vettes giveaway!

Hey folks!

First off, Vette har en fed givaway kørende, med nogle virkelig lækre lakker. So, tjek den ud, hvis I ikke allerede har gjort det :D 

I dag klippede jeg mine negle, fordi de trængte. Desuden var en af dem ved at knække, så det var nok et smart tidspunkt at klippe dem på. Så nu er de korte, men faktisk ikke specielt korte, fordi jeg kan stadig se dem når jeg vender hånden om (you know what I mean?)

I dag har jeg lilla neglelak på. Hele tre af slagsen. Jeg har nemlig lavet lag på lag. Denne manicure består at et lag Herõme nail hardener, et lag China Glaze Grape Pop, et lag Gosh Gasoline, et lag NFU oh 51 og selvfølgelig topcoat (seche vite)

Jeg elsker flakies! Og jeg er vild med #51 over lilla lakker. Jeg er ikke så vild med den over sort, men jeg synes virkelig, at den er smuk over lilla-. Og alle de farver den skinner i! Jeg kan seriøst ikke lade være med at kigge på mine negle.

Jeg synes, at det er sååå flot!

6 Comments on “NOTD – The beauty of layering + Vettes giveaway!

    • Ja, ikke?
      Jeg synes simpelthen at det er så flot. Og så er det jo selvfølgelig tusind gange flottere i virkeligheden😀

  1. Vildt lækker kombination! Minder mig rigtig meget om OPI Merry Midnight, som er super smuk men vildt svært at få fat i til en god pris (jeg leder stadig)🙂

    Dine negle har fået en rigtig flotform efter klipningen! Der er nu ikke noget som friske, klippedenegle, især når de kan få lov at beholde lidt længde🙂

    • Tak!
      Jeg elsker også at have nyklippede negle, bare de ikke er klippet helt ned. Det blev de heldigvis ikke denne gang, så de er stadig tilpads længde. (Især nu, hvor der er gået lidt tid siden klipningen!)

Skriv et svar

