NOTD – China Glaze Four Leaf Clover

Hej!

Nu er jeg klar med endnu en NOTD. Faktisk havde jeg min v-day på i lang tid, men tilsidst blev jeg træt af den, selvom den stadig var fin. Men lyserød kan altså godt være lidt for.. lyserødt.

I dag har jeg China Glaze Four Leaf Clover på. Jeg tror ikke, at jeg har prøvet den før. Jo, jeg har måske prøvet den, men jeg har ikke haft den på i længere tid.

Let me just tell you, denne lak er vildt svær at få et ordentligt billede af. Og derfor har jeg også taget et billede med blitz denne gang. Jeg er altså ikke glad for blitz, men det var den eneste måde hvorpå jeg kunne få næsten den rigtige farve.
Blitzen får mine fingre til af se vildt klamme ud!

Jeg kan faktisk rigtig godt lide lakken. Den skifter næsten farve i forhold til lyset. Nogle gange er den direkte grøn, andre gange støvet grøn, og nogle gange lidt grøn/blå. Så den er faktisk ret flot.

Jeg kommer nok til at peppe den op i morgen, fordi jeg har lyst og tid.. Men den er fin alene også😀

Og ja, pegefingeren er fucked.

Fun Fact: Jeg lavede manicure på min søster her for et par dage siden. Hendes negle fik den helt store omgang, og de blev faktisk virkelig flotte. Jeg blev helt jaloux, fordi hun har så små og fine negle.. Altså uden at være for små. De er bare flotte.

One Comment on “NOTD – China Glaze Four Leaf Clover

Skriv et svar

