Nyt neglegrej og Flakiemanicure

Hey folks!

Her for et par dage siden fik jeg de ting jeg havde bestilt på nettet, og de skal da lige vises frem her på bloggen.
Jeg ved ikke, om I kan huske, at jeg skrev, at der var noget jeg ville købe? Dér hvor jeg spurgte, hvordan I lakerer negle? Nå, men det har jeg i hvert fald købt, og det skriver jeg lidt om i dette indlæg. Jeg synes desuden, at det var rigtig sjovt at læse jeres svar 😀

For det første, så har jeg fået købt en ny top coat; Seche Vite, fordi alle elsker den, så jeg tænkte, at jeg ville prøve den. Først var jeg ret overrasket over størrelsen. Den var meget større end jeg havde regnet med, men det var jo kun godt.
Ind til videre, synes jeg den er rigtig god.. jeg har dog lidt svært ved at lægge den på, hvilket er mærkeligt, da den er ret tynd. Men den tørrer hurtigt, og det er jo fantastisk. Lugten er forfærdelig, endnu værre end CG FF top coat (som jeg dog også er blevet vandt til).
Jeg har også købt en pakke med fem dotting tools i forskellige størrelser. Jeg synes de er super fede, og med den kan man lave mange sjove designs.

 

Det andet jeg har købt er ret fjollet, og folk vil måske synes jeg er lidt mærkelig, fordi jeg har købt dette, men da jeg så det, havde jeg bare sådan lyst til at prøve. Desuden er jeg vild med sådan nogle plastik-ting. OG desuden kostede den ikke særlig meget, så what the hell.

Det jeg har købt er et Rio Nail Studio. Hvad det er, er egentlig bare et lille ”kit” til når man lakerer negle. Sættet indeholder en lille håndpude, til støtte til hånden, en bakke til neglelaksfjerner og småting som neglelak og vatrondeller, en neglelaksholder og en neglelakfjernerpumpe.

Sættet er lavet af hårdt plastik, og er faktisk rigtig solidt. Det fede er, at man kan dreje ”håndpuden”, så det passer en bedst, ligeledes med neglelaksholderen, så man kan vippe den i en vinkel så det er nemmest for én.  

Okay, så selvfølgelig skulle jeg lige prøve de, så jeg kunne skrive lidt om det.

Jeg vil sige, at jeg havde lidt svært ved at vide, hvordan jeg skulle lægge min hånd, og jeg synes ikke helt, at det var så behageligt, som bare at have hånden liggende fladt på et bord. Men jeg kan forestille mig, at det ville være smart til negledesigns, så der er lidt mere kontrol, og man kan se hvad man laver.

Neglelaksholderen fungerede rigtig godt, og alle mine neglelakker passede ned i. Faktisk synes jeg det var ret smart, og det var nemt at få den rette mængde neglelak på børsten, og rart at vide, at man ikke ville komme til at vælte sin neglelak. Jeg synes bare, at det var ret behageligt at have den stående sådan 😀

Jeg ved ikke om det er meningen, men min beholder til neglelaksfjerner, fungerer ikke helt optimalt. Meningen er, at man skal presse vatrondellen ned på, men der kommer meget lidt neglelaksfjerner ud, hvilket ærgrer mig, da jeg ellers var vild med idéen (Jeg spilder stort set altid min neglelaksfjerner, så det ryger ud over mit bord og ætser alting)

Så jeg har lidt blandede følelser omkring denne Rio Nail Studio. Dog skal det siges, at den også kan bruges til pedicurer, og selvom jeg ikke har prøvet det (kun lige prøvet at placere foden derpå), tror jeg, at dette vil blive meget nyttigt for mig, da jeg altid synes det er så svært at lakere mine tånegle.
Jeg tror også, at den er god når man skal lakere andres negle. Jeg skal snart prøve at lave fransk manicure på min mor, og jeg tror, at det er smartere end at bruge det til ens egne negle. Men det skal jeg nok vende tilbage med 😀

Men jeg er stadig glad for den. Det er en sjov ting at have. Jeg tror ikke, at jeg kommer til at bruge den meget, for det er ærlig talt lettere at bare lægge hænderne på et bord, men hvem ved? 😉

Og dagens mani, som er lidt gammel, derfor tip wear (sorry). Jeg havde sådan lyst til at bruge en af mine Flakies, pga. Vettens Nfu oh mani, som var alt for lækker, så det er hvad jeg har gjort. Jeg har bare lagt min Nfu Oh 44 over min tidligere mani maxfactor Ruby Fruit, og så sluttet af med SV.

Oh, I love Flakies ❤

Next up; V-Day mani!

Fun Fact; Faktisk fandt jeg først et studio fra “Rada Pro”, men det var gult, den eneste grund til, at jeg ikke var heeelt vild for at købe det. Men så faldt jeg pludselig over Rio i stedet for, som jo er hvidt. det er meget flottere.

4 Comments on “Nyt neglegrej og Flakiemanicure

  1. Sikke nogen fine ting du har fået fat i der 🙂 Og kender det alt for godt, det med at vælte neglelakfjerneren udover det hele…. Var også derfor jeg fik fat i sådan en dispenser. Min virker dog upåklageligt, så det er da lidt ærgeligt hvis du har fået fat i en som ikke fungerer særlig godt. Jeg pumper en 2-3 gange når jeg ska bruge den 🙂

  2. Nice station! Er helt vild med ideen, og tror da lige jeg skal et smut forbi ebay og se om jeg kan støve noget lignende op – har så svært ved at lade være med at ryste på hænderne når jeg skal lakere, da jeg holder mine hænder over bordet for ikke at få ondt i nakken. Tror den her kan hjælpe på det 🙂

    Er glad for at du kunne lide min Nfu oh mani! Ruby Fruit ser vildt lækker ud med flager på toppen, wow ❤ Kan tilføje endnu en flagelak til min ønskeliste; ender med at skulle have dem alle, haha! 😉

Skriv en kommentar