NOTD – Maxfactor Ruby Fruit

Så kom der farve på tilværelsen igen!

Ih, jeg har  savnet at have farve på mine negle. Det er altså meget sjovere end at have nude negle. Selvom jeg godt kunne lide min anden mani, så er dette tusind gange mere “mig”.
Dagens lak er Maxfactors Ruby Fruit. Dette er faktisk sådan en lille prøve min søster fik fra Matas, og jeg spurgte hende i dag, om jeg måtte prøve den. Jeg måtte få den i stedet, så det var jo dejligt!😀

Ruby Fruit er en skøn vampy neglelak, i en lækker brun/rød, bordeaux farve. Den er super flot. Jeg elsker sådanne mørke farver.
På neglene har jeg 4 lag, for at den dækker helt!


Fun fact:
Min far synes, at denne farve var rigtig flot. Han sagde, at han gerne ville have en bil i denne farve. Så fortalte jeg ham hvordan, at jeg, når jeg ser biler med pæne farver tænker “Sådan en farve neglelak vil jeg gerne have”. Ret sjovt.

2 Comments on “NOTD – Maxfactor Ruby Fruit

  1. Det er da vist en af dem der efterlader nasty røde negle når den tages af?😦 Men ellers er farven pisseflot😀

  2. Minilakker er altså rigtig kære🙂 Og farven klæ’r dig rigtig godt!

    Den skriger på flakies! Haha, ej, jeg har vist flager på hjernen – men det kunne nu se godt ud🙂

Skriv et svar

