Tag: Stylish Blogger Award

Jeg er blevet tagget af Jette med denne ”Stylish Blogger Award”. Det er første gang jeg er blevet tagget, så tusind tak for det! Tag-lege er altså ret sjove😀. So, jeg skal fortælle syv ting om mig selv. Here we go:

1. Når mine penge ikke bliver brugt på neglelakker, bliver de brugt på serier og bøger. For mig findes der intet bedre end en ny serieboks eller en ny bog. Det er SÅ Dejligt. FYI så er min yndlingsserie LOST og min yndlingsbog er Engle og Dæmoner af Dan Brown.

2. Jeg er et familiemenneske. Der er intet jeg nyder mere, end at tilbringe tid med min familie. Jeg elsker det simpelthen! Om det er at se en film med dem, eller være på ferie med dem, jeg elsker bare at være sammen med dem. Derfor savner jeg dem også, når jeg er væk fra dem😀

3. Jeg køber det meste af mit tøj på nettet. Man kan bare finde sådan noget fedt tøj på nettet, som ikke lige er til at få i Danmark. Generalt elsker jeg bare at købe ting på nettet. Det er så smart.

4. Jeg har 6 blogs. Ret vildt egentlig. Men der er en for hver af mine interesser. Der skal jo være styr på skidtet, ikke? (og ikke skidt på styret)

5. Mine vægge på mit værelse er limegrønne og lilla (én væg er lilla, resten er lime). Desuden har min far malet to Bratz-iconer på den lilla væg. Mit værelse blev malet da jeg var ”lille” og elskede Bratz dukker. Nu er de så dækket af en Friends plakat, men jeg synes stadig, at de er ret seje.

6. I år 2010 købte jeg virkelig meget musik på itunes til min ipod touch. Fordi det bare er så ligetil og nemt. Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg har brugt, men jeg købte virkelig mange sange og albums. Det bedste album jeg købte var nok Rihanna’s Loud. Jeg har aldrig været vild med Rihanna, før jeg købte dét album (uden at have hørt det før jeg købte det). Nu er det et af mine yndlingsalbums!

7. Jeg elsker te. Jeg drikker helst mere end en kop om dagen. Nogle gange ”når” jeg kun at drikke en, og så har jeg det helt underligt. Jeg elsker te.

Jeg undskylder for de totalt random facts, men det er vel også det taggen (taggen..?) går ud på, ikke?

Jeg tagger alle der har lyst. Fordi man skal have lysten til det.. Men prøv det. Det er sjovt!

7 Comments on “Tag: Stylish Blogger Award

  1. Synes det er smart med flere blogs til forskellige interesser, på den måde kan man dele sine hobbies med ligesindede uden at de skal glo ens andre hobbies igennem hvis ikke de gider, haha! Jeg har også forskellige steder jeg er tilknyttet til forskellige hobbies🙂

    • Lige præcis. Jeg kan bedst lide at have det delt op, så der er styr på det. Jeg synes også, at det er meget lettere for mig selv på den måde ;D.

  2. Rihanna’s album Loud er uden tvivl det bedste hun har lavet! Helt fantastisk album!😀

    • Det er SÅ godt. Jeg elsker alle sangene! Jeg havde kun hørt Only girl (in the world) og What’s my name inden jeg købte albummet, og jeg havde selt ikke regnet med at kunne lide resten af sangene. De er simpelthen så gode!

      • Samme her!😀 det er bare helt amazing. Der er dog én sang som jeg ikke har hørt så meget – Cheers (drink to that). Begyndelsen af den lyder bare præcis som begyndelsen til en Avril Lavigne sang som engang var vildt populær, kan dog ikke lige sætte min finger på hvilken Avril Lavigne sang det var – MEN det er bare mærkeligt! :b
        Man Down tror jeg er en af mine yndlings på cd’en!😀 hvad med dig?

  3. Det er fra Avril’s sang “I’m With You”😀. De har bare taget det første og sat det ind i sangen. Først var jeg også helt forvirret over det😀
    Uh, den er også bare fed. Meget anderledes end de andre sange ;D
    Jeg har mange yndlings.. Jeg elsker What’s my name, den synes jeg bare er så fed. Jeg kan også rigtig godt lide Fading og Complicated.. og S&M. Ej, jeg elsker bare alle sangene. De er så gode!

    • Ja, det er den! Argh, godt du kunne sige hvilken det var, for jeg har undret mig over det hver eneste gang jeg har hørt sangen😀 jamen, ja. Cd’en er bare “spækket med hits”🙂 Complicated er vildt god! Også en vældig god tekst.

Skriv et svar

