NOTD – Towel boy toy holo mani

Hey guys.

Jeg må virkelig være i et blåt/sølv humør, for det er endnu en gang hvad jeg har på mine negle. Måske ikke den bedste kombi man kunne komme på, men jeg synes nu det er ret flot.
Faktisk startede jeg ud med at tage H&M U must have this på, men jeg følte for noget mere pang, så derfor tog jeg China Glaze Towel Boy Toy på, som jeg faktisk ikke har fået prøvet før. Towel Boy Toy er fra China Glaze’s Poolside kollektion, som består af Neons. Dette er dog den eneste med shimmer i, og det shimmer er simpelthen så flot. Det er meget stille og roligt og ikke så tydeligt. Først var jeg ikke voldsomt meget for farven, men den er altså lidt fed. Den er utrolig blå og skinnende.
Der gik en dag, og så tilføjede jeg holografiske sølvtips😀

Towel Boy Toy er nok en af de sværeste lakker jeg har prøvet at fotografere. Ligemeget hvordan lyset er, og hvordan man vender sine negle, kan kameraet bare ikke opfange den rigtige farve. Nå, sådan er det.

Jeg må virkelig se at prøve en anden farvekombination. Jeg er faktisk lidt træt af det blå/sølv!
Jeg tror, at jeg vil lave noget nailart næste gang!

Skriv et svar

