12 Polish Plan

Lyder ret smart, ikke?

Jeg har købt ret mange neglelakker i år, og jeg elsker hver eneste af de neglelakker jeg har. Men det er stadig overvældende at have så mange. Men neglelak er jo min hobby, og jeg kan ikke lade være med at købe neglelak, sådan er det bare. Hvis jeg ser en flot neglelak, så må jeg bare have den. Det kender i sikkert godt, om det er neglelak eller noget andet, ikke sandt?
I år har jeg købt rigtig mange neglelakker, men det var også bare for at starte ud, og jeg synes faktisk, at jeg har nogle rigtig flotte “grund farver”. MEN, det kan også blive lidt for meget, så derfor er jeg kommet op med min 12 Polish Plan.

Min 12 Polish Plan indebærer simpelthen bare, at jeg “kun” må købe 12 neglelakker i år 2011. Det lyder ret vildt, da jeg ”plejer” at købe 12 af gangen, men 12 lyder ret passende. 12 som i “der er 12 måneder på et år”. Men der er ikke ment på sådan en måde så jeg kun må købe én neglelak om måneden. Nej, det er bare 12 neglelakker på et år.
Jeg ved allerede, at der er nogle kollektioner jeg vil have, for eksempel Orly’s Precious kollektion, som har 6 lakker, så der ryger halvdelen allerede, og nogle af China Glaze’s nye hololakker fra Tronica kollektionen.
Puha, det bliver en svær opgave, men jeg vil i hvert fald prøve. Nogle gange er det rart bare at sætte sig et mål. Om jeg kun får købt 12 lakker i 2011 må vi se. Lige nu virker det lidt usandsynligt.

Så længe jeg ikke køber de 12 inden for de to første måneder, så skal det nok gå okay😀

2 Comments on “12 Polish Plan

  1. Held og lykke med projektet😀 Ville ikke selv kunne gøre det, for så ville jeg allerede være doomed når Tronica kollektionen udkommer.

  2. Puha er lige før jeg vil hoppe med på den vogn der. Tror bare jeg vil have i baghovedet inden jeg bestiller noget i år om jeg virkelig ikke kan leve uden den… og så tænke på din polish plan😛

Skriv et svar

