På vej til mig!

Så fik jeg bestilt lidt neglelakker, som jeg jo havde sagt, at jeg ville. De var ikke just nemme at finde, så jeg måtte bestille på en side jeg ikke kendte ;/.
Anyways, jeg har bestilt China Glaze Awakening kollektionen (den bestilte jeg på ebay, den var ok nem at finde), og så har jeg bestilt hele Orly Cosmic Fx kollektionen, som, som sagt, var rigtig svær at finde. Den er limitid edition, og jeg har også været sent ude med at bestille den. Men jeg fandt en side, som jeg tror er okay, så må vi se, om jeg får dem. Jeg har også bestilt Orly’s Meet me under the mistletoe fra deres Tis the season kollektion. Og det er alt jeg har købt. Måske bestiller jeg nogle flere, måske ikke. Jeg ved ikke hvor mange penge jeg har, fordi netbank åbenbart holder lukket i weekenden , og ikke bliver opdateret. Sådan noget crap. Nå, det går nok.

One Comment on “På vej til mig!

  1. Hej!
    Hvor har du dog fundet Orly kollektionen henne, og hvad måtte du slippe for den?🙂

    Lækker blog!

Skriv et svar

