NOTD – Isadora 189 Black Rose

Jeg har fundet to “gamle” neglelakker frem, som jeg købte sidste år i Sverige. Har ikke prøvet dem mere end én gang før, hvilket er en skam, da de er virkelig flotte! Jeg har lige haft den ene på, nr.194 Judgend Black, en super flot sort med en anelse shimmer, og idag besluttede jeg mig så for at tage den anden, nr. 189 Black Rose, på. Begge lakker er virkelig flotte, og de kan sagtens klare kunét lag, hvis man dog gør det ret tykt.

Anywho, Black Rose er en sort lak spækket med en masse rød glitter. Det fede ved den er, at den ser meget mørk ud, men i lyset kan man virkelig se det røde shimmer i den. Desuden synes jeg, at der er lidt brune/orange undertoner også, i forhold til lyset, og det er bare rigtig flot!
Jeg vil næsten tro, at dette er hvad man kalder en “vamp”/”Vampy” neglelak. Meget mørk og mystisk, og bare super flot! Helt klart en neglelak jeg vil bruge noget oftere! Og så er Isadora neglelakker, i hvert fald de to jeg har, rigtig gode, ikke for tynde og ikke for tykke, og med gode tykke små børster. Rigtig lækkert!

Jeg synes virkelig, at det er en flot neglelak! Så de to Isadora neglelakker kommer straks op på min neglelaksrack, så jeg kan få den brugt noget mere!

3 Comments on “NOTD – Isadora 189 Black Rose

Skriv et svar

