NOTD.. eller not

Nope, heller ingen NOTD idag. Jeg har faktisk lige taget ny neglelak på, men jeg kan ikke tage nogen ordentlige billeder, så let’s just leave it at that. Men FYI så har jeg China Glaze Flyin High på, en super flot blå/grøn creme fra Up and Away kollektionen.

Grunden til, at der ikke har været nogle NOTD’s er, at alle de designs jeg har prøvet at lave, er gået helt i vasken, og er slet ikke blevet som jeg ville have dem. Så det har jeg jo ikke ville vise.

Men på lørdag poster jeg nok nogle billeder af mine fødselsdagsnegle, da jeg fylder 18 på lørdag, d. 14 august! Yir. Så der kommer nok noget dér. Tror bare det bliver nogle flag, men vil alligevel tage nogle billeder af det.

PEACE.

One Comment on “NOTD.. eller not

  1. Jeg kender det godt når man ikke kan få sine design til at fungere. Jeg er dog sikker på at dine designs er blevet fine, så post du bare et billede af dine negle.
    Men tillykke med fødselsdagen på lørdag🙂

    Mvh Maja

Skriv et svar

