NOTD – French Manicure

I går lavede jeg fransk manicure for første gang nogensinde. Jeg har altid synes, at det har virket lidt “billigt” eller sådan lidt poptøse-agtigt, men jeg synes faktisk at det er ret flot! Desuden synes jeg lidt, at det er noget man skal have prøvet når man interesserer sig for neglelak, fordi det bare er så klassisk og passer til alt! Desuden er det jo super nemt! Eller forholdsvis nemt.
Jeg har brugt min mors hvide Depend neglelak og nogle hjælpe klistermærker, da jeg helt sikkert ikke kan finde ud af, at lave en lige linie uden hjælp.
Først har jeg lagt et lag Herome Nail hardener (soft) på, som jeg bruger hver eneste dag! Så har jeg lagt klistermærkerne sådan så det nogenlunde passer med den naturlige linie, og så har jeg bare klattet neglelak på. Enkelt.

(Lyset var mærkeligt)

Jeg synes faktisk, at det er blevet ret flot. Dog synes jeg det var lidt svært, for det skulle bare tørre i vildt lang tid før man kunne tage klistermærkerne af. Og utålmodig som jeg er, så tog jeg dem af, mens neglelakken stadig var lidt våd, så det blev lidt mærkeligt. Især på pegefingeren blev det ret grimt! Men der er heller ikke ogen der skal kigge helt tæt på mine negle, så det kan være lige meget!😀

Skriv et svar

