Negle tools; Hvad jeg bruger af “værktøjer”

Ja, jeg synes ikke at det hele skal være NOTD’s, så i går fik jeg lige taget lidt billeder af de ting/værktøjer osv. som jeg bruger til mine negle. Nu bruger jeg ikke nogle særlig fancy ting, men de fungerer ret godt, og jeg er ret glad for dem. Jeg skal dog have anskaffet mig en ny neglefil og en ny nail hardener.. Og så vil jeg rigtig gerne have en buffer også!

 

 

Smith’s Rosebud Salve. Den er ikke kun god til læberne, men også super dejlig til hænderne og neglebåndene. Det gør bare hænderne så dejligt bløde! :]

Jeg bruger pretty much bare en almindelig neglefil, en glasfil (for det er jo det bedste), den er godt nok knækket, men den fungerer stadig, og så sådan en negleklipperdims, som er meget smartere end en almindelig neglesaks.

Heromes nail hardener (soft). Den fungerer faktisk ret godt! Især mine pegefingernegle er ikke særlig stærke, så denne fungerer rigtig god på dem. Faktisk plejer jeg bare, at bruge denne som base til mine neglelakker, fordi det egentlig bare er en klar lak, og det kan man faktisk godt. Jeg bruger den hver dag, også når jeg ikke vil have neglelak på!

Når jeg, en sjælden gang i mellem, ordner mine neglebånd, bruger jeg Mavalas cuticle remover. Den er okay, faktisk virker den ret godt. Men jeg skal have købt en Nfu oh én, da den skulle være ret god.

 

Det var sådan set det. Ikke noget fancy eller specielt, men jeg synes at det fungerer ret godt!

 

Skriv et svar

