NOTD: Første Franken polish!

Well, man må tage det sure med det søde ikke? Den neongrønne var smadret, og jeg har længe ville blande nogle gamle neglelakker med nogle andre neglelakker, men jeg har ikke nænnet det med nogen nye.. Så på en måde var det ret fedt at jeg så kunne bruge den neongrønne til det. Jeg har haft to virkelig grimme Gosh neglelakker, som jeg kun har brugt meget få gange, og dem synes jeg helt sikkert skulle have en klat neon! Den første blev ikke voldsomt pæn eller anderledes, men den var også grøn i forvejen. Men den anden!! Den er altså flot, og dette bringer os til NOTD!

Jeg har blandet den smadrede neongrønne fra China Glaze med navnet Kiwi cool ada med min gamle grimme gule neglelak fra Gosh med navnet Yellow Bombay. Og wow wow wow.. det er bare blevet til sådan en flot limegrøn farve, som jeg helt sikkert kommer til at bruge! Den er så frisk, og den har helt klart et hint af neon! Den er godt nok lidt tyk, og ser lidt klumpet ud, men det generer mig faktisk ikke.

 

På billedet har jeg to lag på, og desuden er faven meget sejere i virkeligheden. Den er lysere og mere neon!

One Comment on “NOTD: Første Franken polish!

Skriv et svar

