Negle stuff fra ebay

Wow, nu har jeg lige brugt en del penge. Jeg skal jo snart storindkøbe neglelakker fra transdesign.com, så derfor tænkte jeg at det ville være lækkert med nogle billige ting fra ebay, som kan bruges når jeg får alle mine nye neglelakker. Ebay er sådan et fantastisk sted, og jeg har lige brugt 254 kroner på nogle fantastiske ting!

Jeg har købt 48 nail art pens. Det er super mange, men det var også super billigt. Desuden kan de bruges på to måder, både som almindelig neglelak og til nailart. De kostede kun 178 og der er 48 fantastiske farver. Jeg kan slet ikke vente til at få dem og komme igang med at lave mine egne skønne designs.

Jeg købte også en samling af 16 nail art brushes, for det synes jeg også kunne være ret sjovt. Så er der virkelig mange muligheder og måder at lave designs på🙂. De kostede 76 kroner, og det er jo heller ingenting! Det bliver i hvert fald super sjovt at prøve dem.

Sælgeren jeg købte tingene fra var super hurtig til at give mig feedback, og skrev nogle rigtig søde ting, så det er jo super dejligt. Det var faktisk først bagefter at jeg havde købt det, at jeg fandt ud af at jeg havde købt tingene fra den samme sælger. Men det er jo på en måde meget godt.

Jeg glæder mig meget til at få tingene. Og så når jeg får mine ting fra transdesign, på et tidspunkt, så bliver det super sjovt at sidde og lege med det. Jeg har allerede et par idéer til hvad jeg vil lave.

3 Comments on “Negle stuff fra ebay

  1. Jeg ved godt, at det er et gammelt indlæg, men hvilket mærke var de ting i og hvad hed sælgeren?😀

  2. Hvor har du købt alle de fede 48 neglelakker henne?😀 :O

    • De er købt på ebay. Bare søg på two way nail art pens, så kan de købes i bunder med 12, 48, 62 og sådan🙂

Skriv et svar

