Neglelaksblog

Jeps, nu har jeg så lavet en neglelaksblog også. Eftersom jeg elsker neglelak, og snart får mange neglelakker, synes jeg det var passende at lave en blog om neglelak. Jeg skal snart bestille 23 neglelakker, så jeg kommer til at poste en hel del for at vise mine nye lakker!

Denne her blog bliver en blanding af billeder af dagens neglelak, ønskelister over neglelakker jeg ønsker mig osv. Det skal nok blive rigtig sjovt og spændende!
Nu er jeg jo ikke en ekspert i negle og neglelak, det er simpelthen bare en hobby som jeg synes er rigtig sjov!🙂

Jeg skal nok snarest få lavet en header. Det kan godt være det færst bliver når jeg har fået mine nye lakker. Nu må vi se.

Skriv et svar

