NOTD – Diskret stamping

Jeg sad og legede med stamping over IsaDora Marshmallow, og synes egentlig at det var fint i sig selv. Men jeg tænkte at det ville være endnu finere med en jelly base over, og jeg havde ret.
Så her er det to lag IsaDora Marshmallow (selvom det ikke kan ses), stamping (XL plate M og Tigers hvide neglelak) og et lag OPI Samoan Sand. Sådan en fin mani synes jeg!!

1

2

9 Comments on “NOTD – Diskret stamping

  1. Hvor jeg dog altid elsker dine negledesigns! d(^_^)b
    Jeg har selv prøvet at købe noget stamping halløj, men desværre var selve designsne ikke lige noget for mig (Kind of barnlige hvis du forstår), så jeg ville spørge om du kunne give et hint om hvor du køber dine ‘Stamping plates’ ? :)

  2. Hvor er det dog fint!
    Har aldrig tænkt over at man også kan lægge en jelly lak over et stamp motiv, men det er godt nok flot :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.188, der følger denne blog

