Galaxy drips Youtube Tutorial + Galaxy Drip; How to change base color

(If you came here from my galaxy drip tutorial on youtube, and are looking for the tutorial on how to change base color; SCROLL DOWN :D)

Så fik jeg lavet en tutorial på Galaxy Drip negle. Jeg håber I synes om den, og fårhåbentlig kan bruge den :)
Jeg har også lavet noget det er lidt nyt for mig, nemlig en billed-tutorial til hvordan man kan skifte basefarven på sine galaxe negle.. hvis man nu skylle have lyst til det. Jeg ville gerne se dem på en sort baggrund, så jeg fandt på dette smarte trick. Jeg ved ikke om det er noget, men det er en ret nem og hurtig løsning, i stedet for at lave helt nye negle!

2 Comments on “Galaxy drips Youtube Tutorial + Galaxy Drip; How to change base color

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

