NOTD – Butter London Tart with a heart

Jeg fik Butter Londons Tart with a heart for et par uger siden, men har ikke haft tid til at prøve den før nu.
Tart with a heart er bare sådan en fin neglelak! jeg vidste at den ville være rigtig flot over mørke lakker, men den er faktisk rigtig flot over alle lakker!

Til denne manicure er Tart with a heart lagt over Essie Midnight Cami, som er en mørkeblå (nærsten sort) shimmer lak!

Så flot! Jeg kan bedst lide den i skyggen, hvor man kan se alt det fine glitter rigtig godt.

Og her er mit seneste Instagrambillede. Min mor, søster og jeg var ude på svampejagt igår. Super hyggelig tur!

5 Comments on “NOTD – Butter London Tart with a heart

  1. Har du evt. et link til den lak? Jeg kan ikke finde den inde på ebay nemlig :-)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.185, der følger denne blog

