#1 Trick or… – Halloween spiderwebs

Så kommer årets første Halloween design. Dette design har jeg lavet før, sidste år (Se HER), og jeg havde lyst til at prøve at lave det igen, for at se hvordan mine “skills” har udviklet sig.
Jeg kan huske at jeg var helt vild med disse negle sidste år, og jeg var rigtig glad for hvordan de kom til at se ud. I år.. nja. Jeg synes de er meget sjove, men der er et eller andet der ikke lige er mig.
Men jeg elsker Halloween og sort og orange er lækre farver sammen. Og jeg synes det er et rigtig fint Halloween design!

Jeg har brugt China Glaze Papaya Punch (Den perfekte græskar farve) og sort akrylmaling til spindelvævene. Ovenpå har jeg lagt holografisk sølvglitter, som skal ligne dugdråber.
Det er ikke fordi jeg synes min manicure fra sidste år var grim (faktisk kan jeg godt lide det lidt smattede look. det gør det lidt Halloween’et), men man kan godt se at jeg har forbredret mig :)

7 Comments on “#1 Trick or… – Halloween spiderwebs

  1. right I let u guess what I think of this post…
    That’s amazing, and you’re so gifted, at first I thought it was some “water decals” nails or “patch” nails, so I go to google translator with your blog and see YOU created this.
    <3I'm speechless! I have to do a good halloween mani, my first actually, and u give me some idea with your french;)

    • I have to say, I always enjoy reading your comments. They make me so happy. I love doing my nails, and sweet comments like yours make this hobby even better! :) So thank you so much, you are too sweet!!

  2. Jeg hader edderkopper!!! Og spindelvæv når de er i mit hjem! Men helt ærligt, sådan en kold eller fugtig morgen hvor jeg cyker afsted og edderkoppespindene ses helt tydeligt, så bliver jeg altså fascineret!!!
    Jeg synes dine spind er rigtig (u)lækre og jeg blev inspireret til at tænke over et HW design :-)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

