NOTD – IsaDora Metropolitan og Opposites Attract tape design

Min forrige manicure mindede mig om et skildpaddeskjold, så jeg havde lyst til at lave manicuren igen, bare med lidt mere.. skildpadde-agtige farver.

Jeg valgte at bruge to af mine IsaDora lakker som jeg endnu ikke har prøvet. Jeg har brugt IsaDora Metropolitan, den brune lak fra deres Paradox kollektion. Super flot mørk brun lak. Jeg var ikke sikker på, at jeg ville kunne lide den, men den er rigtig flot.
Den anden lak jeg har brugt er en af deres magnetiske lakker, Opposites Attract. Jeg valgte endda at bruge magneten også, for at give mit skildpaddeskjold (som slet ikke ligner en skildpadde med whatever) lidt tekstur. Jeg synes det blev rigtig fint. Og jeg er rigtig glad for dette design. Jeg laver det nok igen ;D

14 Comments on “NOTD – IsaDora Metropolitan og Opposites Attract tape design

  1. Hejsa Coewless :)

    Er helt ny på dette område hvordan laver du disse flotte linier på dine negle.. 0:)
    Smid venligst en video op – Når du får disse flotte negle. Så vi andre kan lære lidt – På forhånd tak.. XD

    • Jeg har brugt striping tape (kan fås på ebay) til at lave linierne. Du kan se videoer på youtube, med hvordan man gør :)

  2. Bruger du tape – Hvis ja hvor bestiller du det fra? Og klister det ikk a h… Til har læst tapen opløses hvis man går i bad.. Læste om dette på e bay :O Smid lig et link hvor du handler fra-tak ;-) Hav en god dag

    • Jeg har brugt striping tape som man kan få på ebay. Jeg har kun brugt tapen som guides til neglelakken, og har fjernet det bagefter, så det ikke er tape på denne manicure.
      Jeg ved ikke om det bliver opløst hvis man beholder det på neglen, det har jeg ikke prøvet :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 696, der følger denne blog

