NOTD – Max Factor Fantasy Fire (+tape design)

Så fik jeg endelig prøvet Max Factors Fantasy Fire, som der har været meget buzz omkring. Det er også bare en super flot lak! Det er bare nogel neglelakker der er magiske, og dette er én af disse. Den er så fin!
Jeg valgte at lægge den over en lilla lak, nemlig China Glaze Grape Pop, og jeg synes det blev rigtig fint.
Jeg synes den var rigtig svær at tage billeder, så jeg har ingen billeder hvor man rigtig kan se den fine duochrome effekt der er i. Men den er flot på billederne alligevel.

Jeg havde lyst til at lave noget tape design, og endte med at lave dette lidt underlige men alligevel ret seje design, som jeg egentlig synes er ret fint (selvom farver nok skulle have været lidt mere forskellige, så det var nemmere at se)
Lakken jeg har brugt er Illamasqua Stance, og den får jeg helt sikkert lavet et indlæg med alene, for den er SÅ flot!

Jeg har filet mine negle, for de var blevet lidt for lange.. og så knækkede min langefingernegl, so den er ret kort. Jeg havde ellers tænkt mig at lave næste Alice design, men det må vente til der er lidt mere negl ;D

4 Comments on “NOTD – Max Factor Fantasy Fire (+tape design)

  1. Det er godt nok en smuk lak… Den må jeg vist på jagt efter – den er jo ideel her til efteråret :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

