DIY Hand Scrub

I dag havde jeg lyst til at lave en lille simpel DIY på en Hand Scrub jeg fandt på nettet forleden dag. Når jeg siger simpel, så mener jeg simpel. Dette kræver ikke mange ingredienser, det tager ikke lang tid, men resultatet er rigtig godt.

Hvad man skal bruge:
Sukker (Jeg kan bedst lide det lidt grovere, men almindeligt sukker også ok)
Oliven olie
Vand
Evt. en eller anden form for duft.

Mix 2 spiseskefulde olie, 2 spiseskefulde vand og 3 spiseskefulde sukker (og duft) indtil I har en lidt tyk ikke for vandet blanding. (Det kan godt være man skal esperimentere lidt med det)
Massér det på hænderne i cirkulære bevægelser. Gør det så det kan mærkes, men ikke for hårdt!
Rens efter med vand og tør hænderne! (Man kan evt. tage håndcreme på bagefter, men jeg kan godt lide følelsen uden noget på :D)

Voila! Dejlig bløde (og duftende! Jeg anbefaler at tilføje lidt duft. Det er skønt!) hænder!
I skulle virkelig prøve det. Man får så lækre hænder!

Tip: Denne scrub kan også bruges i ansigtet. Samme procedure (Finere sukker er bedst, og ingen duft). Dejlig blødt ansigt! :)

One Comment on “DIY Hand Scrub

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

