NOTD – FNUG Psychedelic

I går fik jeg en skøn pakke ind af døren, nemlig en pakke med mine Holografiske Fnug neglelakker! Jeg har glædet mig utrolig meget til at få disse, for de så helt vilde ud på swatches fra Neglelakkmani! Så selvfølgelig skulle jeg have dem, godt nok kun to af dem, plus aquabasen, men det er jo også godt.
Og OMG, hvad kan man sige til denne lak? Den er helt igennem fantastisk! Prøv lige at seee! Dette er bare en must have neglelak. Godt nok er den dyr, 125kr. (jeg købte min på neglelak.com), men den er helt sikkert det værd!

Jeg har både taget billeder inde med flash og ude i solen. I dag er jo HOLO-VEJR! (sol!)

I kan rulle over med musen for at se hvilke billeder der er hvad. (selvom det lidt siger sig selv. Og hvem bruger desuden computere mere, alle tjekker vel på mobilen? :P)

25 Comments on “NOTD – FNUG Psychedelic

  1. Jesus kristensen hvor jeg glæder mig til at hente min i dag :-) Bare lidt øv at jeg skal på arbejde, så jeg ikke når at prøve den i dag…
    Men hold da op, dine billeder får mig til at juble over mit køb :-)

  2. Den er helt fantastisk.. øv hvor ville jeg gerne ha fingrene i den, men må ik købe den :P

  3. Jeg ejer selv et par super flotte holo’er, men har ingen aquabase… er det noget du synes der er nødvendigt for at få det flotteste resultat? :)

    • Jeg synes personligt godt at man kan mærke forskel. Jeg synes det er meget nemmere, og resultatet bliver bedre med en aquabase :)

      • Så vil jeg sætte sådan en på min to buy liste ;) tak!

  4. Endte ved et tilfælde på din blog i nat og det kom så lige til at koste mig 150 kr:-P

      • Det var jo trods alt frivilligt hehe :-P Har lige hentet den i postkassen og lagt den på…det krævede lige et par negle, før jeg fandt ud af hvordan man lagde andet lag på uden at der kom “huller” i første lag. Men det ser rigtig fint ud nu :-) Og så behøves jeg ikke at jagte Gosh’s mere og betale en vanvittig overpris.

        God weekend :-)

      • Det var det jo! :). Det er altid lidt ticky med de holografiske lakker, men jeg synes hurtigt man finder ud af hvordan man lægger dem bedst! :)
        Ved du godt at Gosh kommer ud med en ny holografisk lak? Den bliver en permanent del af sortimentet, og kommer til at koste det samme som de almindelige lakker (vidst nok) :)

      • Jeg har kun set på e-bay at der er en ny holografisk og den skulle allerede være udsolgt – men der står noget med Limited edition eller special edition på den, så det kan næsten ikke være den?

        Det værste er at jeg har arbejdet hos Gosh i 2 år, men dengang var jeg slet ikke neglelak-afhængig ;-)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

