NOTD – YSL Bleu Majorelle (+ nail art)

Jeg er forelsket.. i min Yves Saint Laurent neglelak i farven Bleu Majorelle. Jeg har fået en ny yndlingsneglelak. Nej, den overgår ikke Essie Aruba Blue, men den er langt oppe på listen. Faktisk har jeg fundet ud af, at i hvert fald fire af mine yndlings lakker er blå.. Jeg elsker blå lakker.
Denne er SÅ flot. Det er den flotteste elektriske blå. Den er virkelig pangfarvet, uden at være for meget. Desværre er den umulig at tage billeder af, så I må vidst hellere købe den og prøve selv ;D. Ej, men billederne får den til at se mere lys ud end den er. Den er bestemt en del mørkere end på billederne.
For at lave lidt sjov lavede jeg også lidt svaler med guld akrylmaling. Det var lige før, at jeg ikke tog billeder af dette, for hold op, det ser ikke kønt ud i virkeligheden. Men på billederne blev det faktisk ret pænt. Så I får det selvfølgelig at se! :)

3 Comments on “NOTD – YSL Bleu Majorelle (+ nail art)

  1. I want to say again that u’re an artist!<3 this is such a beautiful shade, with these smat birds, that's perfect! ;)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

