#1 In Wonderland – Cheshire-Cat

“In that direction,” the Cat said, waving the right paw ’round, “lives a hatter; and in that direction,” waving the other paw, “lives a March Hare. Visit either you like; they’re both mad.”

“But I don’t want to go among mad people,” Alice remarked.

“Oh, you can’t help that,” said the Cat; “we’re all mad here.”

En af mine absolutte yndlingshistorier er historien om Alice I eventyrland. Jeg elsker bogen, jeg elsker Disneyfilmen, jeg elsker Tim Burton-filmen. Jeg elsker alt der har med Alice I Eventyrland at gøre.
Jeg har længe ville lave Alice i Eventyrland-negle, så nu starter jeg endnu et tema, (og igen, nej, det betyder ikke at mit storbytema er slut. Det tager tid med kreativiteten til dét ;D)
Jeg ved ikke hvor mange designs der vil komme, men ind til videre har jeg to mere i tankerne.

Det første design er The Cheshire-Cat, bedre kendt som Filurkatten på dansk (og hvem synes ikke, at det danske navn er bedre end det engelske!?)
Det er et meget simpelt design, med kattens hoved, og striber på resten af fingrene.
Denne manicure kunne jeg ikke tage ordentlige billeder af..

19 Comments on “#1 In Wonderland – Cheshire-Cat

  1. wow, now i love alice story a bit more ;-D
    well done, love your cheshire cat *.*

  2. Hvor er de bare fede! :D Vil da gerne vide hvordan du har lavet de fine striber? Jeg syntes nemlig ALDRIG jeg kan få mine så pæne.

  3. Elsker Cheshire Cat! Har også en gang lavet en mani, men selvfølgelig slet ikke i samme liga som din, thumbs up for dit talent :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.058, der følger denne blog

