NOTD – A England Merlin

Hvis ikke det var fordi jeg elskede neglelakker så meget, og fordi jeg elskede at prøve forskellige ting med neglelakker, så ville jeg beholde denne lak på for altid! Ej, det er måske lige at overdrive, men jeg elsker den. Den er så fed.
A England’s Merlin er en rigtig speciel glitterlak, fordi det er meget små næsten bar-lignene glitterere der et i. Det ser bare super fint ud. Til min manicure har jeg først lagt et lag Essie Blue Rhapsody og derefter tre lag Merlin. Jeg elsker denne manicure. Der er bling så det basker!

8 Comments on “NOTD – A England Merlin

  1. WOW, kan klart forstå hvorfor du er vild med den!!! :-)
    Men jeg må lige høre, hvorfor lægge et lag Essie først, kan man overhovedet se det når der er 3 lag af A England ovenpå?

    • Jeg lægger altid en anden lak med (nogenlunde)samme farve som glitteret som base. Jeg synes det ser bedst ud ude i kanterne, altså ved neglebåndende, for på den måde får jeg en helt lige linje. Hvis jeg bare lagde glitter, ville det være svært at cleane up, og linjen ville blive bulet :)

      • Ahh, se det var et godt tip!! Jeg bøvler nemlig også med at få kanten præn når jeg lægger glimmerlak, så tak!! Min “routine” er hermed ændret :-p

  2. Hvor er den flot! Det må helt klart være en af de flotteste sølvglitterlakke, som jeg har set :)

  3. Denne er FANTASTISK! Eeelsker den. Jeg gikk med den i mange mange dager og klarte ikke å ta den av. Superfin! :)

  4. Hej Coewless :-) Det er en superflot og festlig lak, elsker at se på den.. da jeg selv elsker alt med glimmer ;-)
    Jeg ville bare lige høre hvor man kan købe den henne? :-) tusind tak på forhånd

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

