NOTD – 20’års fødselsdag!

Jep, det er min fødselsdag idag! Så nu er jeg simpelthen blevet 20 år. Crazy!

Så fordi det er min fødselsdag, har jeg selvfølgelig lavet fødselsdags-negle! Hvert år laver jeg flag på mine negle, for det er ligesom blevet lidt en tradition. Men i år ville jeg lave det lidt anderledes (for helt ærligt, hvor charmerende er det at have ti danske flag på fingrene?). Jeg har valgt at lave flag på ring- og tommelfinger, og lave resten af neglene guld, så det passer til mit fødselsdagstøj jeg skal have på senere! Jeg har virkelig ikke lyst til at fortælle hvor mange gange disse negle blev lavet om. Jeg er ret perfektionistisk, og mine flag blev skæve.. Og derfor blev det lavet om. Men striping tape redder dagen! Og jeg synes flagene blev rigtig fine!
Jeg har brugt to af mine nye lakker. Guldlakken er Essie Good as gold fra deres Mirror Metallics kollektion. Jeg synes den er super flot, især når man lægger mere end et lag på. Det første lag er ellers nok, men det er ikke vildt pænt. Jeg synes andet lag gør det så fint! (denne var oprindeligt købt til stamping, men den kan klart også bruges alene). Den anden nye lak jeg har på er den hvide i flaget, og det er Illamasqua Scorch, en rigtig lækker to-lags hvid! Den røde der er brugt til denne mani er Essie Lacquered up!
Nu glæder jeg mig til, at der kommer gæster, så vi kan få noget hjemmelavet pizza og spille spil i haven! :)

18 Comments on “NOTD – 20’års fødselsdag!

  1. Stort tillykke med fødselsdagen :) lyder som en dejlig aften du har i vente :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.086, der følger denne blog

