London køb!

SÅ får I endelig et billede af de neglelakker jeg købte i London! Jeg ved ikke lige hvor spændende det er, men siden jeg har skrevet så meget om London, så synes jeg da lige, at I skal se hvilke lakker jeg købte.
Jeg synes selv, at jeg har købt utrolig mange. Det er ikke fordi, at lakkerne er vildt meget billigere faktisk. Essie’erne kostede omkring 70-80kr, og Chanel’en kostede det samme som herhjemme. Men så er der jo Barry M som er ret billigt, og Claires er også ret billigt. Så det var okay. Jeg er rigtig tilfreds med mine køb. Jeg ville rigtig gerne have været i Westfield og besøgt Models Own ‘butikken’ eller ‘standen’, og faktisk var jeg i Westfield… Det var bare den forkerte Westfield ;(. Øv bøv.
Jeg har nummereret lakkerne på billedet, og skrevet navnene herunder. Nogle er de samme, da de er til min tumblr giveaway.

20120812-165048.jpg

Barry M
1. Racing Green
2/3. Blue glitter
4. Chameleon blue
5. Chameleon lilac
6. Chameleon Pink
7. Fuchsia
8. Peach melba
9. Pink Iridescent

Claire’s
10. Pink glitter
11. Orange glitter
12. Blå glitter
(ikke rigtige navne!!!)

Illamasqua
13.Stance
14. Scorch
15. Self

Essie
16. Midnight cami
17. Aruba blue
18. Blue Rhapsody
19. Good as gold
20. It’s genius

Max Factor
21/22. Fantasy fire

Chanel
23. June

YSL
24. Bleu majorelle

I får også lige et billede af det fine makeup jeg købte! Den YSL foundation er for lækker. Dyr, men klart den bedste foundaton jeg overhoved har haft!

20120812-165952.jpg

10 Comments on “London køb!

    • Det er nemlig Aruba Blue! Min gamle var færdig, og siden det er min yndlings neglelak, så skulle den jo købes igen! :D

    • De er rigtig gode! Jeg købte den ene af disse paletter for 30kr og den anden for under 100. Rigtig pæne priser synes jeg. Jeg har ikke kigget på alle de kendte mærker (dem som er i matas feks) men der er i hvert fald billige ting at finde :)

    • 28 pund, dvs 246kr. Det er ret mange penge for en Foundation, men den er utrolig lækker (og helt ny på markedet!) :D

  1. wooow well done! I’m impatient to see these beauties! but why 2 Barry M Blue glitter?

  2. Hej! Skal derover her til december, så jeg ville bare lige høre: Hvilken Westfield er den “forkerte” og hvilken er den rigtige? :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 697, der følger denne blog

