NOTD – IsaDora Night Flight

I dag vil jeg vise en af mine nye neglelakker. Ikke af den jeg købte i London (jeg skal nok vise et billede efter dette indlæg), men én jeg lige har modtaget fra Isadora. Jeg har fået tilsendt deres efterårskollektion som består af tre lakker, og jeg måtte bare prøve den blå/lilla først. Jeg har jeg en svaghed for blå lakker, hvis I ikke allerede vidste det!
Lakken hedder Night Flight og er en blå/lilla shimmer lak. Den er simpelthen så fin. Man kan især se det lilla i den når man er i solen, men jeg er næsten mere vild med lakkens mørke look i skyggen. Jeg vil faktisk beskrive den som en navyblå (med lilla), hvilket faktisk er min yndlingsfarve.. Og så passede lakken til mit navyfarvede tøj idag!
Rigtig fin lak og som altid skøn konsistens!

Og ja, jeg var nødt til at klippe mine negle helt ned, fordi en af dem knækkede ;(

4 Comments on “NOTD – IsaDora Night Flight

  1. Hvor smuk!!
    Jeg må lige høre, hvilket mærke synes du bedst om i forhold til holdbarhed ?:)
    Jeg ved en top coat kan gøre meget, men fx orly lakker holder bare ikke! 1 dag og det er grimt, trods det jeg bruger den metode du viser med at male tippen også :)!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 704, der følger denne blog

