#2 OL 2012 – OL silhuetter/logoer + tutorial

Dem af jer der følger mig på Instagram, ved måske, at jeg for et par dage siden postede et sneak peak af denne manicure. Grunden til, at indlægget først kommer nu, er at jeg har skulle lave tutorial’en, og der var lidt problemer med at at få den i det rigtige format. Men det er i orden nu, så jeg kan vise Jer 2. design i mit London OL tema.
Denne gang har jeg lavet OLsilhuetter af forskellige sportsgrene. Jeg valgte nogle af de mere simple, og to af dem jeg skal se når jeg skal til London, nemlig håndbold og volleyball. Derudover har jeg også lavet badminton svømning og bord tennis (på tommeklfingeren, og den blev ikke vildt god).
Jeg er rigtig godt tilfreds med dette design, og jeg er glad for, at jeg har lavet det med sort base og hvide figurer, i stedet for omvendt, som jeg ellers først havde tænkt mig.
I kan finde et billede af OL silhuetter

9 Comments on “#2 OL 2012 – OL silhuetter/logoer + tutorial

  1. Hvor er det fedt Eva! Er så misundelig over at du skal til OL!

  2. kunne du skrive om hvordan du får så fine neglebånd? Din rutine på hånd og neglebehandling? Jeg sliter med stygge neglebånd og har prøvd masse, men finner virkelig ikke ut om noe som hjelper.

    • Det jeg gør er, at jeg sørger for at creme mine hænder og neglebånd godt (med creme eller neglebåndsolie) så mine neglebånd ikke bliver tørre og flager. For at fjerne løst hud ved neglebåndet, bruger jeg en neglebåndsfjerner og Essence cuticle remover gel, og fjerner det forsigtigt. Det er sådan set hvad jeg gør :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.128, der følger denne blog

