31 Manicure Challenge – Day 16 ‘Tribal Print’

Ja, faktisk er jeg stadig igang med denne challenge, på trods af, at jeg begyndte i oktober. Ups. Så nu fortsætter jeg lidt, for det er lidt pinligt at jeg er så langsom.

Dette er mine tribal negle. Det var faktisk ikke meningen de skulle være til denne challenge, men det passer jo fint. Jeg mangler dog dag 15, som er ‘Delicate Print’, som jeg lige venter med, til jeg ved hvad i hulen jeg skal lave dér.

Dette er første gang jeg har lavet Tribal negle, og jeg synes faktisk det er okay for et første forsøg. De ser bedre ud i virkeligheden, de var lidt svære at tage billeder af. Jeg synes ikke de er vildt flotte, men jeg elsker disse farver sammen! Jeg har brugt China Glaze Dress me up, China Glaze, Foie Gras, OPI Miami Beet og OPI Mermaids Tears. Det sorte (og mørkegrønne) er lavet med akrylmaling.

10 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 16 ‘Tribal Print’

  1. your colors are so perfect together! and you\’re the best, it\’s really beautiful, and it\’s your first time… okay can i say it again?
    You\’re GIFTED!
    By the way I also created a blog, if you want to see: http://cocosnailss.blogspot.fr/
    good evening!

    • Thank you so much, that is so sweet of you to say! I’m glad you like it. I will check out your blog, :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 698, der følger denne blog

