NOTD – Totoro

Jeg ELSKER mine negle i dag! Jeg elsker dem så meget, at jeg ikke har lyst til at fjerne designet. Jeg havde ellers tænkt mig at lave andre negle i morgen, men disse får lov til at blive i et godt stykke tid!!

I går fik jeg klippet mine negle, fordi der på to af dem var knækket små hjørner af. Så de blev kappet. Og jeg kan faktisk godt lige denne korte længde. Og den korte længde kunne bestemt ikke holde mig fra at lave noget nail art i dag.
Forleden dag så jeg Min Nabo Totoro, så selvfølgelig har jeg lavet Totoro Negle. Min base er China Glaze Light as Air (som jeg elsker), og resten er lavet med akrylmaling. Jeg har lavet de små Støvalfer, de små Totoro’er, Totoro og Mei (Som bare er så sød!!)
Jeg er virkelig stolt af disse negle. Jeg synes bare de er blevet så flotte. Det her er helt klart noget af mit yndlings nail art jeg har lavet!!
Jeg synes alt blev så fint, og jeg er rigtig glad for, at jeg besluttede at lave Mei, for jeg havde været lidt for og imod at lave hende. Men jeg synes hendes udtryk er ramt rigtig godt!

32 Comments on “NOTD – Totoro

    • Den er virkelig herlig. Man bliver så glad af den film! Tusind tak skal du have. Jeg er simpelthen også så stolt af disse negle ;D

  1. Wow, ELSKER dine negle! :-D De er vildt godt lavet!

  2. tror aldrig jeg har set noget mere nuttet i mit liv!!!

  3. Du er simpelthen SÅ dygtig! Super søde negle. Forstår godt du er glad for dem :)

  4. Ooorgh, søde negle da!:-D Bare lidt misundelig.. ;)

    Og så lige en anden ting som ikke lige handler om det her indlæg, men kender du et billigt sted man kan købe Konad?:-)

  5. hold nu op hvor jeg elsker de her negle, eva, du er så vild :) totoro er noget af det sødeste i hele verden.

  6. HERREGUD, disse var helt utrolige! De beste du har laget :)

    • Jo, problemet er bare, at jeg ikke har nogen computer der kan klare de store videofiler. Men jeg skal nok lave flere, og jeg skal nok poste dem på bloggen når de er lavet! :)

  7. The cutest Totoro-nails I’ve seen! Had to share with my sister, big Totoro-fan. I just hope she doesn’t ask for me to try a nail art that defined ^^

    Glad I found your blog today. Lots of great pics and posts to check out :)

  8. Du er godt nok blevet dygtig, til at male dine negle. Har fulgt dig i nogle år fra sidelinien.
    Og disse motiver er blevet gudeskønne, og elsker Totoro.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 704, der følger denne blog

