NOTD – Lush Lacquer Party Rockin’ (Over sort)

I dag har jeg en rigtig interessant og super flot neglelak at vise. Her forleden fik jeg nemlig mine to første Lush Lacquer neglelakker. De er de første lakker jeg har købt fra Etsy, og det er bestemt ikke sidste gang jeg køber lakker fra Etsy. Der er simpelthen så mange der laver fine hjemmelavede neglelakker, og så til rigtig gode priser!
Disse er som sagt købt fra Lush Lacquer , som er en butik der bliver kørt af en mor og datter. De har de fedeste glitterneglelakker. De er bestemt værd at tjekke ud! Shippingen tog en del tid, men de får en masse ordrer, så det gjorde mig egentlig ikke så meget, sådan at skulle vente.
Jeg købte Hottie Tottie og Party Rockin’, og det er Party Rockin’ jeg vil vise i dag.

Jeg har lagt to lag Party Rockin’ over sort, og det ser SÅ flot ud. Party Rockin’ består af en klar base med en masse multifarvet glitter. Det jeg virkelig godt kan lide ved denne lak er, at der både er små stykker glitter, store stykker glitter og bar glitter. Det er virkelig en fest på ens negle!
Seriøst, jeg synes den er vildt flot!

Billederne blev ikke vildt gode. Men den her lak fortjener en masse billeder alligevel. FLOT FLOT FLOT!

7 Comments on “NOTD – Lush Lacquer Party Rockin’ (Over sort)

  1. Flot!
    Hvordan fjerne du al den glimmer, uden at sidde hele dagen?:D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

