Quick Post: IsaDora Blue Lagoon (+ OPI Black Spotted)

Quick Post: Lille hurtigt indlæg uden alt for mange ord.

Dette er IsaDora Blue Lagoon, super super flot lyseblå lak. Jeg havde lyst til at prøve den med Black Spotted over, men jeg tog også lidt billeder af den uden.
Jeg synes Black Spotted blev rigtig fin denne gang! Jeg hader dog, at den skaller af stort set med det samme. Det er godt nok fail. Men fin er den!

Undskyld at billederne er så triste i farverne. Det Danse vejr er ikke ligefrem fotovejr..

8 Comments on “Quick Post: IsaDora Blue Lagoon (+ OPI Black Spotted)

  1. Super fin blå lak! Det ser rigtig godt ud med Black Spotted over, og nøøj hvor er det en fed lak!

  2. Hvordan pokker får du den til at vise så meget af grundfarven? Jeg har øvet mig et par gange, og synes jeg lægger et MEGET tyndt lag på, men alligevel er neglen næsten sort, og meget få pletter hvor den viser farven jeg har på indenunder.

    • Det oplever jeg faktisk også. Jeg sørger bare for at køre børsten over ret mange gange, på den måde kommer der flere huller :)

  3. Jeg bare MÅ kjøpe både denne og den lilla Isadora-en, de er så utroolig nydelige! Og du har vakre negler :)

  4. Hejsa.. Ville spørge dig om hvor du har købt din Opi black spotted neglelak henne?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

