NOTD – A England Saint George

(Jeg kan næsten ikke følge med mig selv. Jeg laver lidt for mange manicurer i øjeblikket, så når jeg endelig poster billeder af dem, er de næsten ikke NOTD’s mere. Men det kalder jeg dem. Bum)

I går var der endelig lidt sol i Danmark (Er det ikke bare det skønneste sommervejr vi har her i øjeblikket.. *sarkasme*).
Siden jeg endelig har fået mit kamera tilbage, og solen var fremme, tænkte jeg, at det var på tide at få taget nogle gode billeder af A England Saint George. Dette er den smukkeste neglelak! Det er helt klart blevet en af mine yndlings. Den er perfekt.
Det er simpelthen sådan en flot mørkegrøn lak med en anelse holo i sig. Det er ikke voldsomt, men det er bare super fint.
Her er der kun ET lag på, og det er faktisk nok. Den kunne godt klare et lak til, for den så en smule gennemsigtig ud nogle steder. Men et lag er altså også ret pænt!

Der er sådan set ikke mere at sige! Pretty!
Jeg har mange A England lemmings lige nu.. Dragon og Ascalon specielt.. Så flotte!!

Jeg undskylder for de lækre fedtede fingeraftryk på flasken. Flot.

5 Comments on “NOTD – A England Saint George

    • Den er SÅ lækker!
      Jeg har købt den på A England’s hjemmeside; a-england.co.uk
      Jeg bruger Essence Cuticle remover gel og en cuticle remover (sådan et værktøj.. det er skide smart!). det fungerer super godt. Og så sørger jeg for at passe mine negle og negle rigtig godt med creme og olie!! :D

  1. One of the best polishes of last year. It’s so amazingly beautiful and I am so sad that A-England’s polishes are not wearing well on me!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

