NOTD – OPI Black Spotted (over neon gradient)

Forleden dag fik jeg en meget speciel neglelak ind af døren, nemlig OPI Black Spotted. De fleste af os negletossede mennesker ved, at denne lak kun kan fås i Frankrig, og derfor er den jo rimelig speciel. Det er en speciel del af Spiderman kollektionen i Frankrig.
Jeg gik straks på jagt efter den på nettet, men det eneste sted jeg kunne finde var ebay. Og selvom den var dyr, så måtte jeg have den!
Som jeg mange gange har sagt, har crackle neglelakker aldrig været mig, men jeg synes denne så utrolig spændende og flot ud. Og efter at have prøvet den, kan jeg bestemt sige, at jeg kan lide den bedre en crackles. Jeg synes den er fed.

I skulle have set mig da jeg fik pakken som indeholdt OPI Black Spotted. Jeg flippede lidt ud!! (lidt er måske en underdrivelse)

Jeg prøvede faktisk lakken i går over A England Holy Grail, men det gik ikke helt så godt. Så i dag har jeg prøvet, og selvom det stadig ikke er helt perfekt, så synes jeg det ser utrolig fedt ud. Det er bestemt en lak man skal ”lære at kende”. Jeg synes den er lidt svær at gennemskue, lidt svær at arbejde med.
Jeg har lavet en neon orange/gul gradient som base, og faktisk ville jeg have taget billeder af den, fordi det så virkelig fedt ud, men mit kamera (side note: Jeg har fået mig kamera igen!!) kunne set ikke opfange farve ordentligt.

Anyways, her er der nogle billeder! (billederne er ikke vildt gode, for den neon fik det til at gå lidt amok)

(Ah, det er altså surt at man ikke kan se de flotte neonfarver. Det så virkelig godt ud!)

Som man kan se er der ikke så mange huller, men dette er også kun andet forsøg.
Black Spotted er et helvede at cleane up, så jeg har prøvet at lægge lakken så prævist som muligt. Desuden, her er der top toat over, hvilket ikke er smart, fordi det nemt skaller af.
Det er måske ikke verdens mest specielle lak, og den er nok hypet en del op, netop fordi den er så svær at få fat i. Men jeg synes bestemt at det er en sjov og speciel lak.

3 Comments on “NOTD – OPI Black Spotted (over neon gradient)

  1. i\’m not really interested in this polish, maybe it\’s because I can have it, since I live in France^^
    But I think your neon gradient is doing a good job under spotted !

  2. Synes din farvesammensætning er ret sej, det minder mig om ild og lava. Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have Spotted, jeg er ret vild med crackle lakker, men billederne af lige denne lak har været 50-50 – nogle har været rigtig flotte og nogle har bare været skræmmende grimme. Hvad synes du? Er det en must-have?

    • Jeg ved ikke om jeg synes den er et must have, men.. jeg kan godt lide den ;D. Must have er nok så meget sagt.
      Men den er altså tricky synes jeg. Det er ikke hver gang den bliver pæn :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

