#3 Bright Light, Big City – PARIS

Efter en lille pause fra mit Bright Lights, Big City tema, er jeg nu tilbage med det tredje design i serien. Hvis I vil se de to forrige, kan I se London designer HER og New York designet HER.
Denne gang har jeg lavet et Paris design, og jeg er utrolig tilfreds med det. Jeg vidste, at jeg ville lave det i lidt lyse farver, og derfor har jeg også lavet flagene lidt lysere end normalt, så de passer bedre til resten af neglene. Jeg synes ikke at mørk rød og mørk blå ville passe til de ellers så fine pasteller.
Til dette design har jeg valgt at lave macroner på lillefingeren. Sjov fact; Da min søster og jeg var i Paris sidste år, smagte vi macroner for første gang. Vi er nok nogle af de eneste.. i verden, der ikke kan lide macroner. Ja, de er flotte, men vi bryder os ikke om dem. Alle virker til at elske macroner. Jeg forstår det ikke. Men jeg synes de er franske, så de er blevet lavet på lillefingeren.
Jeg har også valgt at lave to af Paris’ store attraktioner, nemlig Eiffeltårnet og Sacre Coeur. (Jeg glemte helt, at jeg havde tænkt mig at lave Louvres pyramider.) Jeg er simpelthen så glad for hvordan begge ting er blevet. Først synes jeg ikke at Sacre Cour lignede, men jeg synes faktisk er det er okay, når man tænker på det lille canvas jeg har at gøre godt med.

I må endelig spørge om farver og sådan. Det meste er dog lavet med akrylmaling.

Og ja, det er meningen at flagene er skæve. Og jeg ville have lavet flere detaljer på Eiffeltårnet, men jeg var bange for at ødelægge det.

18 Comments on “#3 Bright Light, Big City – PARIS

  1. it’s stunning !! you are so gifted ! i’m in love with your “tour Eiffel” as we can say in my country (France;))
    what colors did you put on your major?

    • Thank you so much! I love the Eiffel tower as well!
      I’m not quite sure which finger the major is. Is it the middle finger?
      On that one I used Essie Cute as a button, China Glaze something sweet and China glaze peachy keen :).

    • Det jeg bruger er fra Bornprettystore.com. Men den hvide jeg har er fra Panduro Hobby, og den er super god. Så jeg vil nok anbefale akrylmaling derfra! :D

  2. Det er simpelthen bare så flot. Hvilken blå har du brugt til flaget, det er bare sådan en flot farve?

  3. Off topic. Du skriver I ikke kan lide makroner, men jeg tror det er macarons du mener. Og det er 2 helt forskellige ting. Makroner er sådan nogen vi bare knuser og putter i æblekage osv. Macarons er sådan nogle farverige nogen der bliver lagt sammen med lidt creme – cremen kan være alt muligt ;-) jeg har faktisk aldrig fået smagt macarons til trods for at jeg er lidt af en kage-bage nørd :-p

    • På dansk kan man altså godt kalde dem makroner. Franske makroner for at være helt korrekt ;)
      Du burde smage dem. Det er bestemt en sjov oplevelse.. bare ikke noget for min søster og jeg. Utrolig skuffende! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

