NOTD – Hello Kitty

Hej!

Forleden dag modtog jeg en pakke fra A England, en pakke med mine fire første A England neglelakker. Jeg tog straks den flotteste, Saint George, på, og den har jeg haft på lige til i dag. Min søsters kamera kunne SLET IKKE fange den fine holo i lakken, så jeg gider bare ikke lægge billeder ind af den endnu. Det bliver når jeg får mit eget kamera igen, så det kan blive nogle billeder der viser hvor flot lakken faktisk er!

I dag vågnede jeg og havde lyst til at lave Hello Kitty negle. Spørg mig ikke hvorfor, for faktisk kan jeg slet ikke lide Hello Kitty. Hello kitty er lidt for.. sød til mig ;D. Men i dag har jeg lavet rigtig pigede Hello Kitty negle, og jeg er vild med dem! Jeg synes de er herlige!
Desuden er jeg vild med farverne jeg har brugt! Jeg har brugt Max Factor Marshmallow, Essie Mint Candy Apple Max Factor Snow White som baser. Jeg har lavet gradient på lille-og pegefinger med Essie Cute as a button, og sølvglitteren på lillefingeren er min nye A England Merlin (<3). Hjerterne på pegefingeren er Kleancolor Twinkly Love. Resten er lavet med akrylmaling!

Jeg synes ikke mine negle var vildt fotogene idag. Pegefingerneglen ser weird ud..
Og undskyld lyset, vejret har jo været skørt idag.

22 Comments on “NOTD – Hello Kitty

  1. this is so so so pretty!!!
    I love all your designs….
    I can’t find out where to sign up to follow your blog though > <

  2. Hvordan får du Max F lakken så jævn? Hos mig er den ujævn, og vedbliver ujævn selv efter 2 lag. Jeg har haft brugt underlak, men jeg er begyndt at bruge Sally Hansen rapid drying overlak, og når den benyttes med med min underlak, kan jeg trække lakken af i store flager:(.

    • Jeg er heller ikke vildt imponeret over de Max Factor lakker. Hvis det er den hvide du mener, så har jeg brugt omkring fire lag for at få den jævn, og der var den ikke engang hel jævn. Men top coat hjælper. Og tålmodighed :D
      Hvis det sker, kan det være, at du skal finde en anden top coat ? :)

  3. Du må meget gerne ordne mine negle da.. Det er helt sikkert.. (:

    • Haha, det kunne du lide. Jeg er ikke god til at lægge neglelak på andre. Det bliver ikke kønt ;D

      • Er det ikke bare noget du tror..??? Hvis du kan på dig selv kan du også på andre.. Ville helt vildt gerne lære det.. (:

  4. Hov.. Vil også lige spørge om, om du selv tegner det hele..???

    • Uh, that’s a tough question. I always use a base coat, and the ones I use are also strengthners. I either use Herõme nail hardener or Nail Tek II.
      I also have a bit yellow nails, but the base prevents them from getting even more yellow.
      You can always try buffing some of the ywlloe away with a buffer. I like 4 way (or 6 way) nail buffers, because they really help, plus they give your nails shine.

      I would definitly tell you to get a base coat with strengthener in it! It really makes a difference on brittle and peeling nails.
      I also started out with brittle and peeling nails, and now my nails are really strong! :)

      Hope that helps!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

