#1 OL 2012 – Union Jack + tutorial

Nu begynder jeg endnu et tema. Dette betyder ikke, at jeg har glemt mit Bright Lights, Big City Storbys tema, der skal nok komme flere manicurer til det tema. Jeg har bare være uinspireret, men jeg er igang med at planlægge hvordan resten af manicurerne skal se ud.
Dette tema er et London OL 2012 tema. Jeg skal nemlig til London for at se lidt OL her til august, og jeg glæder mig helt vildt meget. Så derfor skal jeg helt sikkert have lavet nogle OL manicurer. Der kommer nok 4-5 i dette tema.

Sarah spurgte, om jeg ikke kunne lave en Union Jack tutorial, så jeg synes det passede perfekt at jeg lavede Union Jack først, og samtidig lavede en video.
Jeg har lavet Union Jack’s før, på mit London design, og de var faktisk bedre end denne gang. Jeg er ikke vildt tilfreds, men jeg synes de er okay. Langefingeren blev ikke vildt god, fordi det var den jeg filmede ;D

16 Comments on “#1 OL 2012 – Union Jack + tutorial

  1. Hello from Germany :)
    Your designs always look so clean. I envy you so much for your talent. :)
    I don’t understand Danish, but with Google Translate I understand most of your entries (even though it’s funny to read then :D)

    • Thank you so much!
      Haha, yeah, google translate is always a little funny, and not really correct all the time. But hopefully some of it is understandable ;D

  2. Super flot design! Eeeelsker din blog!:D

    -btw, hvilket kamera er det du bruger? :)

    • TAK!
      Til billederne har jeg brugt min søsters Canon Eos 400D og til videoen har jeg brugt er Canon Powershot SX10IS :)

      Mit eget kamera, som er brugt til resten af billederne på bloggen er et Canon Eos 550D :)

      • Det var mange kameraer, tak for hjælpen! :-)

  3. Jeg er ret imponeret over dine evner til at lægge neglelak. Jeg får det altid ud over det hele, men du får det bare til at se så legende let ud. Jeg må vist øve mig noget mere! :D

  4. Jeg forstår, som sædvanligt, ikke at du ikke er tilfreds. Jeg synes de er superfine, og detaljen med at hveranden negl er med glimmer er supergo’! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

