NOTD – China Glaze Stone Cold + stamping

Hej!

I dag stod jeg rigtig tidligt op, fordi min mor gav mig morgenmad på sengen. Croissanter! :D. Og siden jeg ikke var træt, besluttede jeg mig for at lægge neglelak. Det er vidst lang tid siden, at jeg har lagt neglelak så tidligt på dagen, og det er lang tid siden, at en manicure er tørret så hurtigt. WIN!

Jeg vidste ikke helt hvad jeg ville lave, men besluttede mig for at prøve China Glaze Stone Cold. Jeg havde kun prøvet den én gang før, og det gik utrolig dårligt. Jeg er ikke helt vildt god til at lægge mat neglelak på. Men jeg synes nu det gik okay idag. Jeg lagde to lag på, og lavede en accent nail med stamping (Jeg har brugt XL plate O og lakken jeg har brugt er China Glaze Admire, min yndlings stamping lak. Helt seriøst, er der ikke nogen der vil give mig resten af Romantique kollektionen? 220kr. på ebay)

Jeg synes det er en skøn manicure. Det er smart med sådan en mat neglelak, som tørrer så hurtigt, når man ikke har mere top coat :)
Desuden, jeg har brugt min søsters kamera i dag, fordi mit eget er til reparation. Jeg håber, at billederne er ok :]

12 Comments on “NOTD – China Glaze Stone Cold + stamping

  1. Virkelig flot!! ;-) hvor har du købt stampingplates? Jeg er stadig på jagt efter plates med store images, der fylder hele fingeren. Dem fra Konad og bundlemonster, der er motiverne fof smalle og for korte :-/

    En anden ting. Jeg synes det er irriterende at jeg skal indtaste navn og mail når jeg skal smide en kommentar!! Kan det gøres anderledes?

    • Jeg tror desværre ikke, at der er en anden måde at gøre det på, men jeg ved det ikke.

      Fandt du nogle stamping plader? Var det noget med, at du fik købt nogle fra Bundle Monster? :

  2. Woow de flotte! Jeg vil også have en mat neglelak!! Du er så dygtig!

    • Det er forresten hjorten, ved ikke hvorfor jeg hedder nemtathuske lige pludselig hæhæ :)

    • Jeg kan ikke helt huske det, men det var heller ikke den bedste hjemmeside. Tjek ebay eller amazon :). Det er en helt vildt skøn lak!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 710, der følger denne blog

