NOTD – IsaDora Iron Lady

Forleden dag modtog jeg to IsaDora neglelakker med posten. To af deres nye magnetiske neglelakker. Det var en lækker ting sådan at få!
Now, jeg har altid tænkt om magnetiske lakker, som jeg har tænkt om crackle neglelakker. Det er en sjov ide, men looket er ikke mig. Jeg synes bare ikke det er pænt.

Men jeg skulle selvfølgelig prøve de magnetiske neglelakker, når de sådan er blevet sendt til mig, og man kan vidst roligt sige, at mine tanker og meninger om magnetiske neglelakker har ændret sig, efter selv at have prøvet dem. Det er jo ikke magnetisk, det er magisk! (Hahaha..)
Jeg synes både det er utroligt sjovt at sidde med den magnet (ja, jeg synes faktisk det er sjovt!), og så synes jeg resultatet er super flot! Det er virkelig specielt, og det ser næsten helt 3D agtigt ud. Det er simpelthen så nemt, men resultatet er bare vildt flot!

9 Comments on “NOTD – IsaDora Iron Lady

    • It is. I really want to try some other magnetic nail polishes as well, to see how they compare :)

  1. Nøj de er flotte… Må lige se om jeg kan finde et link til hvordan de laves.
    Hvor er du flittig med at lave lækre negle i disse dage.

    • Det er simpelthen så nemt. Jeg elsker det! :)
      Og ja, det er jeg vidst, er jeg ikke? Jeg er da gået lidt amok.

  2. Den her er bare super flot :)
    Jeg kan varmt anbefale dem fra Nails inc., hvis du vil prøve flere :)

  3. Jeg er virkelig inspireret af alle dine fede ideer omkring negledesign..

    Jeg håber det er i orden at jeg laver en bloganbefaling af din blog på min egen ?? :D

  4. Jeg er heller ikke go’ til crack-lakkerne, synes det ser sjusket ud. Magnetlakkerne er geniale, og jeg har en mindre samling (8-9 stykker, tror jeg) billige kinesiske af slagsen, som jeg aldrig rigtig har fået taget mig sammen til at bruge. Efter at ha’ set dit resultat er jeg da blevet inspireret til at komme i gang. Dine negle er nu ualmindeligt flotte, og der er nok også kvalitet i magnetlakker, som i så meget andet. :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.075, der følger denne blog

