NOTD – Dexter blood spatter (+tutorial)

Her forleden fik min mor og jeg set Dexter sæson 5 færdig. Bare så I ved det, så er Dexter min anden yndlingsserie (min yndlings er LOST!). Det var en helt fantastisk sæson, så jeg fik lyst til at lave Dexter negle.

Jeg valgte at lave nogle splatter negle ved brug af et sugerør. Jeg er ikke den første der laver Dexter negle på den måde, men det er den bedste måde at få blodnegle, synes jeg.
Jeg har også lavet en smule nail art, en lille kniv og skrevet Dexter, bare for at gøre det lidt mere specielt.

Jeg har også lavet en tut.

10 Comments on “NOTD – Dexter blood spatter (+tutorial)

  1. Hej :) Jeg har 2 spørgsmål :)
    1. Hvorfor bruger du akrylmaling og ikke almindelig neglelak? :)
    2. Kan du lave en Union Jack tutorial? :)

    Du er virkelig god til det med neglelak, hehe.. :D

    • 1. Jeg bruger akrylmaling fordi jeg synes der er nemmere at arbejde med. Desuden kan det let fjernes hvis man laver fejl, hvor neglelak hiver basefarven med sig, hvis man fjerner det, og man derfor er nødt til at starte helt forfra. Desuden tørrer akrylmaling hurtigt, og bliver ikke trukket og bliver udtværet med når man tager top coat på, hvilket jeg tit synes neglelak gør :)
      2. Det kan jeg godt, men det bliver nok ikke lige foreløbig. Men jeg har planer om at lave er OL tema, hvor jeg vil lave nogle Union Jacks, så der skal jeg nok lave en tutorial :D

      Tusind tak :D

  2. de er virkelig vild fede! tror seriøst at jeg skal prøve at lave sådan nogen her i weekenden ihvertfald det der med sugerørt :)

  3. Hej Eva.
    Jeg synes det er rigtig fedt du er begyndt at lave youtube tutorials. Jeg synes det er virkelig fedt at se hvordan du gør “bag” dine billeder.

    Bliv ved med det du laver, det er super godt og du er en kæmpe inspiration!!

    – Amalie

    • Tusind tak for de flotte ord.
      Det er skønt at du kan lide mine tutorials. Jeg skal lige øve mig lidt på hvordan det gøres bedst muligt. Men jeg synes det er sjovt :)
      Og hvor er det skønt at vide, at jeg er en inspiration :D

  4. Synes at denne video var rigtig god! Ikke så lang som den anden, og det givet lyst til at se den færdig:)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 993, der følger denne blog

