Nail art; Ice creams (+tutorial)

Hej!

Hvis I følger mig på Instagram(Coewless), ved I sikkert, at jeg har nørklet med at lave nogle video tutorials, og en af dem er til det is-design jeg vil vise nu.
Min tutorial blev rigtig dårlig, og det synes jeg sådan set også designet gjorde. Jeg vil sige, at det er pga. at jeg både skulle koncentrere mig om at filme, placere hånden sådan så man kunne se hvad jeg lave, sørge for at mine videooptagelser ikke blev stoppet, og på samme tid lave nail art. Jeg synes ikke det var helt nemt. Så derfor blev det ikke så pænt.
Jeg kan best lide tommelfingeren (og det er sjovt nok den jeg ikke filmede ;D)

Desuden begynder jeg fra nu af at watermarke mine billeder, så det bliver sværere for folk at stjæle dem (og sige det er deres egne)

17 Comments on “Nail art; Ice creams (+tutorial)

  1. Jeg tænkte bare at du skrev at andre folk ikke måtte tage dine billeder, men du har vel også brugt musikken uden at have rettigheden til at bruge den?

    • Nej, det har jeg ikke. Det er en del af youtubes musikbibliotek, som man frit må bruge af.

    • Tak!
      Jeg bruger akrylmaling fra BornPrettyStore. Og Hvid akrylmaling fra Panduro Hobby :)
      Penslen er fra ebay. Den er købt i et bundt med en masse i den samme størrelse! :)

  2. Hvordan kan det være, at du maler negletippen først? Er det et eller andet smart trick? :)

    • Det er sådan så lakken holder bedre. De fleste gør det efter at lave malet neglen, men synes det er smartere at gøre det først. Hvis jeg gør det efter at have malet neglen, kommer der en masse neglelak og lægger en ordentlig klat på det jeg lige har lagt (Det var indviklet skrevet. Jeg håber du forstå :D)

  3. Sikke fint design og de er super flotte. Med disse lækre negle kan man kun håbe solen titter frem, så man kan nyde en lækker is! Har set din tutorial et par gange og luret et par teknikker af, så du må endelig fortsætte med disse videoklip ;-) Have a nice day….

    • Super at du kunne bruge noget fra videoen! :D. Og ja, så må solen gerne komme igen, så vi kan få lidt sommer! :)

  4. Naturligvis skal du watermarke dine billeder – så der var en som brugte dit billede til Matas’ konkurrence, fejt!

    • Ja, det var godt nok fejt. Det irriterede mig også, at Matas-folkene ikke fjernede det, når jeg nu kontaktede dem og bad dem pænt om det.

  5. Det var da på tide du smed det vandmærke på ;) Det går ik folk stjæler dem.. hader også hvis mine billeder bliver brugt på trendsales eller lign, men så længe der er vandmærke på kan folk i det mindste se hvor det kommer fra :)

    • Ja, det var vidst på tide. Jeg er nu ikke meget for det, men det skulle jo gøres :). Og nej det går virkelig ikke, at folk sådan stjæler ens billeder. Det er ikke fedt.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 697, der følger denne blog

