NOTD – Gradient and glitter

Jeg kan ikke finde ud af at lave negle mere. Helt seriøst, hver gang jeg forsøger at lave noget, så bliver det noget værre p i s. Jeg er virkelig inde i en dårlig negleperiode. I må gerne komme med idéer til hvad jeg kan lave! :)
Desuden har jeg haft den dårligste top coat (seche vite).Jeg plejer at elske Seche vite, men den flaske jeg er igang med nu, har været underlig lide fra starten. Så nu har jeg bestilt nye top coats, som forhåbentlig er bedre.

Jeg har brugt IsaDora Silver sky, China Glaze Admire og Kleancolor (nail to toe) Golddipped Spell.
Det sidste billede blev taget før jeg fik lagt mere guldglitter på.

4 Comments on “NOTD – Gradient and glitter

  1. Hey, sikke en interessant farvesammensætning du har lavet. Efter at have kigget på dem et par gange, syntes jeg de er ret cool. Hvad med at lave nogle “danske” negle nu hvor EM i fodbold snart starter. Eller negle med is som tema, nu hvor sommeren er på trapperne, forhåbentligt.

    • Jeg synes faresammensætningen er ret interessant. Men jeg synes det blev okay.
      Det er en god idé med is-negle. Jeg må se om jeg kan finde på noget :D

  2. Jeg synes farverne passer perfekt til det grå sommer vejr vi har i år. Jeg kan især godt lide den lyserøde/rosa

  3. Så har jeg for første gang prøvet at lave negle med gradient metoden… Puha det tog lang tid at rense den overskydende lak af på fingrene. Men det blev flot og jeg skal da prøve igen og med farver med større nuanceforskel. Har du nogle gode fif, så det bliver nemmere at lave gradient. Jeg har brugt vejledningen som du tidligere har lavet link til.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

