My nails online, the accounts I own

So, I just wanted to let you guys know which accounts online that are mine, because I’ve been having some problems with copyright and such, so just to clarify, here’s the accounts own by me, the only places I post pictures of my nails!

http://www.coewlesspolish.wordpress.com (my main blog)

http://www.flickr.com/photos/nailsbycoewless

http://nailsbycoewless.tumblr.com

On Instagram my name is Coewless, and on there I post personal pictures, but also “in the process” (so to say) nail pictures. Pictures of my nails, taken with my ipod, before taking “real” pictures.

And these are the only places I my self post pictures. Pictures on pintrest, weheart it, facebook and all other places have been uploadet by someone else.

I am NOT Gjcloset or Gahun_k on Instagram. She stole my pictures and claimed them to be hers.

4 Comments on “My nails online, the accounts I own

  1. Puha ja! Jeg har godt nok set mange på Instagram, der har snuppet dine billeder! Dem der udgiver sig for at stå bag neglene har altså fået en kommentar med på vejen, da der bare ikke er noget værre end at få stjålet sine billeder. Du kan evt sætte et Watermark på :)

    • Jeg synes simpelthen, at det er uacceptabelt. Og som jeg bliver ved med at sige til min søster herhjemme, hvad får hun ud af at poste mine billeder? Hun kan da umuligt blive glad for at læse de søde ord, om nogle negle hun ikke selv har lavet. Jeg forstår det ikke.
      Tusind tak fordi du har skrevet noget til de folk. Kan du huske deres navne? Jeg vil gerne selv tjekke og følge lidt med :)
      Jeg har besluttet mig for at lave watermark, selvom jeg ikke synes det er pænt. Men det virker som en god løsning. I hvert fald noget der måske kan stoppe “tyvene” lidt :D

      • Jeg kan desværre ikke huske nogle navne, men jeg kan sagtens tagge dit navn når jeg ser et billede, så du selv kan se det :-)

        Nej, de er ikke kønne, men de kan jo ikke fjernes, så det virker da! :-)

        Nej, jeg ved heller ikke, om der er nogen der får et kick ud af at poste ændres billeder og få credit for det…det er for meget.

  2. Pissefrækt! Og jeg synes vandmærker er fine, er selv lige begyndt på det, folk har ingen moral i vore dage (jeg lyder som en gnaven gammel kælling nu!). Jeg er selv på Pinterest, og kunne godt finde på at pinne nogle af dine billeder til mit inspirationsboard, men vil ALDRIG påstå det er mine egne (vores negle ligner absolut heller ikke hinandens) – er det OK med dig (at pinne)?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

